15 december, 2013

Finally my bordeaux and nude lipstick!


Al een tijdje was ik opzoek naar een bordeaux rode lippenstift, maar elke keer kon ik net niet de goede kleur vinden, ik was te kieskeurig. Maar toen ik vanmiddag even het Kruitvat binnenliep zag ik de perfecte kleur van het merk Rimmel. En ja ja, ik had mazzel, want het was 1 + 1 gratis. Nou, ik zal wel gek zijn als ik daar niet gebruik van gemaakt had, dus mijn tweede werd een nude kleurtje. Ik ben er echt heel tevreden mee. Ze zijn normaal 8,99 per stuk. Nu had ik er dus 2 voor 8,99! De nummers van de kleuren zijn 03 & 128. 
Hebben jullie ooit de perfecte kleur lippenstift gevonden? Van wel merk was dat?








2 opmerkingen:

  1. lijken mij erg mooie kleuren ik ben ook echt verslaafd aan lipstick aan het raken!
    ze verkopen nu ook bij de action goede merken zoals rimmel
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die nude kleur staat je super! XO

    BeantwoordenVerwijderen