30 maart, 2014

Yesterday's outfit



Hoi! Ik heb weer een outfitje voor jullie. Gister vierde mijn zusje haar verjaardag en dit was de outfit die ik gister droeg! Lekker simpel maar toch vrolijk en zomers. Ik hou van mijn high waisted broek en dit gestreepte t-shirtje ben ik ook verliefd op. De kleur van de t-shirt is trouwens donkerblauw, wat op de foto amper te zien is. En dan mijn haarstrikje! Vinden jullie het niet schattig? 

T-shirt - Brandy Melville | Broek - H&M | Haarstrikje - Primark


























Wat hebben jullie deze zaterdag voor leuks gedaan?


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk shirtje is dat en outfit!

    Fijne zondag nog!
    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw toffe uitfit! ik heb zaterdag heel weinig gedaan
    lekker gewerkt en onderuit gezakt met mijn vriend en een film gekeken
    liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen