15 april, 2014

Meet: de jungle/oerwoud jurk [2/5]


Vrijdag kocht ik een jurkje bij de Bershka waar ik zo enthousiast over ben, dat ik het gewoon even met jullie moest delen. Het gaat namelijk over dit mega gave jungle jurkje! Ik zag hem hangen en ik werd op slag verliefd. Hier ga ik denk ik echt de hele zomer in lopen, ik kan het niet tegenhouden. De kleur overgang van het lichte naar donker groene vind ik ook zo mooi. Zucht, dit wordt echt mijn nieuwe vriend. Binnen no-time stond ik weer buiten en was dit stukje oerwoud de mijne! Dit is nummer 2 van de 5 items van dit seizoen (meer info klik)
Hij valt wel erg klein moet ik zeggen, dus pas wel eerst het jurkje mocht je hem ook willen kopen! 

Oh by the way: de jurk is van achter een open verticale streep tot je middel ongeveer, maar dat kun je op de foto's niet zien.

Wie vind dit jurkje ook helemaal het einde? :)
  
Bershka 25,95


3 opmerkingen: