17 december, 2014

Kerstmarkt Keulen


Nog nooit eerder ben ik naar een kerstmarkt geweest. Zaterdag ging ik samen met Donna naar Leiden om vanuit daar opgehaald te worden met de bus naar Keulen. Na ruim 4 uur in de bus te hebben gezeten (note: het was om 8 uur s'ochtends) werden we om half 1 afgezet bij de Dom van Keulen. Vanuit daar kon je de winkelstraat in en de kerstmarkten bezoeken. Het was een ontzettend leuke en gezellige sfeer. We dronken warme chocolade melk en aten braadworst (heel traditioneel). De winkelstraat was ontzettend leuk dus daar zijn we dan ook langer gebleven dan we hadden gedacht. Ik heb een paar leuke spulletjes gekocht die ik later zal showen (onder ander KIKO!).

Veel foto's heb ik niet kunnen maken. Het was ontzettend druk en het regende bijna de hele dag. Toch heb ik een paar plaatjes kunnen schieten. De eerste foto's zijn met de Fish Eye lens van de Hema gemaakt. Ik hou echt van dit lensje, het is heel makkelijk in gebruik en ook nog eens met mooie resultaten. 

De kerstmarkt was dus een geslaagd uitje! Om kwart voor 7 stond de bus weer voor ons klaar om terug naar huis te gaan en rond 12 uur lag ik weer lekker in bed. 







1 opmerking:

  1. Die fish-eye foto's zijn zo leuk, het geeft een hele toffe sfeer aan de foto's! Jammer dat je zoveel regen hebt gehad, maar fijn dat het ondanks dat toch leuk was. :)

    BeantwoordenVerwijderen