06 januari, 2015

Wishlist verjaardag!





Bday wishlist



Dr. Martens - Casio horloge - schetsblok - douche gel - wax stempel hema - ketting H&M



Hello! 
Ten eerste wil ik jullie allemaal een fijn en gezond 2015 wensen! Een nieuw jaar, en deze keer voel ik echt dat het mijn jaar wordt. Ik heb onwijs veel zin in dit jaar waarin een hoop leuke nieuwe dingen kunnen gaan gebeuren (bijvoorbeeld op kamers gaan, zal het dit jaar lukken?). 

Het nieuwe jaar luidde ik in met lieve vriendjes en vriendinnetjes en het was AWESOME! Het nieuwe jaar is nu natuurlijk al 6 dagen begonnen maar voor mij begint het echte nieuwe jaar altijd pas als ik jarig ben geweest. 10 januari word ik namelijk 19 jaartjes! Na mijn verjaardag heb ik dan altijd pas het gevoel dat het echt een nieuw jaar is. 

Als die-hard lijstjesmaker kon mijn verjaardags-wishlist natuurlijk niet ontbreken. Dit is een greep op de dingetjes die ik op dit moment heel graag wil. Ik vind het altijd zo leuk om leuke kleine spulletjes te krijgen. Maar dit jaar wil ik bijvoorbeeld ook heel graag een paar Dr. Martens, die al ruim een half jaar op mijn lijstje staan. En het gouden Casio horloge staan ook al heel lang bovenaan. 

Vandaag ga ik traditiegetrouw shoppen met mijn oma voor mijn verjaardag. Dit doen wij eigenlijk altijd voor mijn verjaardag en dat vind ik super leuk om te doen. Dan gaan we ieder jaar naar een andere stad en gaan we leuke winkeltjes langs. En als ik dan wat leuks zie, mag ik het meenemen (wel met een limiet natuurlijk ghehe). Dat zorgt meestal voor hele leuke en spontane cadeautjes! En buiten dat is het natuurlijk heel leuk om met je oma op stap te gaan, ik besef me ook dat ik nog best mazzel heb dat ik nog gezellig een hele dag kan shoppen met mijn omaatjes. 

Zo ziet mijn wish-listje er dus uit. Ik vind het nog elk jaar stiekem heel leuk om cadeautjes uit te pakken, ondanks dat ik bijna tiener-af ben. Zal het ooit ophouden? Ik denk het niet.



1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke wishlist heb je gemaakt zeg. En je mag zeker van geluk spreken dat je nog met je oma op pad kan <3

    BeantwoordenVerwijderen