07 februari, 2015

Nieuwe vaasjes & nieuwe voornemens


Ooit had ik het voornemen om nooit meer voornemens te hebben. Van dat idee ben ik inmiddels afgestapt. Nu het nieuwe jaar al bijna 6 weken is begonnen en we al lang weer vergeten zijn wat we op oudejaarsavond ook alweer hadden gedaan -als je dat al niet vergeten was- begint het gemis van goede voornemens toch wel een beetje te knagen. Omdat ik net een drukke tijd achter de rug hebt (school, you know) en nu dus van al mijn toetsen af ben, vond ik het een mooi plan om nu met nieuwe voornemens te komen. 
Mijn belangrijkste voornemen/struggle kent iedereen misschien wel, het plannen. Ik ben er nooit echt een kei in geweest en daar moet maar eens verandering in komen. Zo kan ik wel wat beter plannen met mij blog, wat ook echt een groot drama is (bijna een maand weer niet gepost, jammur). En natuurlijk ook met school, zodat ik weer meer tijd heb voor mijn blog (he, de cirkel is rond). 
Ik ga mijn saaie voornemens niet tot in de details met jullie bespreken, maar het ligt dus wel rond dat plannen. En school. 
Ik ben heel benieuwd of jullie gemaakte voornemens aan het begin van het jaar al iets op hebben geleverd en hoe jullie dat aanpakken?
Mijn tactiek zelf is om alles heel uitvoerig op te schrijven, zodat je een goed beeld van je voornemens hebt en het zo ook misschien makkelijker in praktijk kan uitvoeren. 




Oja, hier nog een paar nieuwe vaasjes die ik jullie graag wilde laten zien. Ik had ze van mijn verjaardag gekregen en vond ze allemaal zo leuk, ik dacht daar moet een foto van gemaakt worden!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vaasjes allemaal!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de vaasjes echt heel mooi, vooral de eerste foto!
    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen