02 maart, 2015

Opening Topshop Amsterdam en wat ik daar gekocht heb!


Al een hele tijd zat ik te wachten tot ein-de-lijk de Topshop in de Kalverstraat open ging. Toen de datum bekend was had ik het meteen in mijn agenda gezet en donderdag was het zover. Ik ging met mijn zusje met de trein naar Amsterdam en nadat we in een rij hadden gestaan, waren wij dan eindelijk binnen. 
Binnen in de winkel was het netjes en werd je gegroet door het opvallend aardige personeel. De collectie was echt precies zoals ik gehoopt had. Er zaten heel veel aparte stukken bij waar je dan ook wel iets meer voor betaalde. Ook bijvoorbeeld de 'petite-afdeling' vond ik heel leuk. Omdat ik broeken nooit in mijn maat precies kan kopen, zijn die broeken daar echt een verademing.

We waren ongeveer anderhalf uur binnen geweest en ik heb drie topjes/truitjes gekocht!



Dit eerste truitje vind ik echt super. Ik houd van streepjes en kan deze dan ook overal op dragen. De streepjes lijken zwart maar zijn donkerblauw.



Dit kanten topje vind ik meer voor wat chiquere gelegenheden. Ik zou deze niet zo snel aandoen naar school denk ik. Maar dat maakt hem juist extra leuk! Ik ga deze zeker weten van de zomer heel vaak dragen. Mijn zusje en ik delen dit topje omdat wij hem allebei leuk vonden en dezelfde maat hebben. Handuug

 

Een close-up van de fijne structuur van het topje.



Tot slot dit simpele zwarte topje met open schouders. Ik wou al een tijdje zo een soort topje en heb hierbij voor de lekker simpele variant gekozen. Als het meer zomerse weer wordt ga ik denk ik voor een kleurrijke variant. 


Dit waren dus mijn eerste aankopen van de Topshop! Verder had ik nog een paar schattige onderbroekjes gekocht en een ring. Ik zal denk ik wel wat vaker in de Topshop te vinden zijn de komende tijd. Nu heb ik nog voor wat minder gewaagde items gekozen maar er waren ook superleuke aparte stukken zoals ik al eerder zij, waar ik ook nog maar even naar moet kijken.

Ik ben heel benieuwd wie er ook bij de opening van de Topshop afgelopen donderdag was?! Wat was jullie indruk ervan?

2 opmerkingen:

  1. Ik was ook bij de opening van de TopShop! Ik vind de uitstraling en de collectie van de winkel echt prachtig en de DJ en de photobooth vond ik erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen heb je gedaan trouwens! (=

    BeantwoordenVerwijderen