05 mei, 2015

Verf pallet travel size



Al maanden stond een travel size verf palletje hoog op mijn wish-list. Omdat deze palletjes meestal meer dan 20 euro zijn wilde ik het nog niet meteen kopen maar even wachten tot bijvoorbeeld de zomervakantie. Toen mijn beste vriendinnetje een weekje naar Roemenië op vakantie ging was ik ontzettend verbaasd wat zij daar voor mij meenam: het was namelijk een verf palletje die zij daar gewoon in een supermarkt had gevonden! Ik ben zo blij dat ik eindelijk een travel size palletje heb (niet dat ik veel reis haha, maar wat niet is kan nog komen). 



Het palletje bestaat uit 12 kleuren die makkelijk te mengen zijn naar bijna alle andere mogelijke kleurencombinaties. In de deksel zijn er zoals je kunt zien 5 vakjes voor het mengen van kleuren. Het kwastje heb ik er apart bij gekocht en versierd met washi-tape. 


Je kunt de verf eruit halen om daaronder nog meer ruimte te creëren om kleuren te mengen. De kwaliteit van de verf is naar mijn mening heel erg goed. Ik heb dan ook nog geen andere verf uitgeprobeerd dus dat kan een reden zijn. Omdat het in Roemenië is gekocht kan ik geen site of verkooppunt doorlinken. Ook kan ik geen merk op het doosje vinden. 




Er zijn natuurlijk wel heel veel alternatieven. Hierboven het palletje die ik eerst wilde kopen, van het merk Winsor & Newton. Te koop bij de Pipoos. Maar ook het palletje van het merk Koi is er eentje die ik wel graag zou willen hebben. Alleen dit merk is wat moeilijker te verkrijgen in Nederland. 

Wil je inspiratie filmpjes zien over de Waterverf travel size palletjes? Klik hier en hier


Wie van jullie verft wel eens en wilt ook zo een verf pallet?



1 opmerking:

  1. Aquarell het is zoo mooi. Alleen ik gebruik het voor teksten haha dus vooral de zwarte uit mijn rembrant pallette. Ben best benieuwd naar je artpieces.
    Good vibes,

    BeantwoordenVerwijderen